neděle 10. dubna 2011

Neděle

Opět slunečná, i když fouká docela vítr, to jsem poznala při mé 1. jarní projížďce na kole.
Včera jsem se k večeru vydala do Plzně. V úmyslu jsem měla koupit si nějaké skvělé sportovní černé kraťasy na kolečkové brusle, ale bylo to beznadějné, nikde nic :(
Tak jsem si koupila košili a tílko v Tally Weijl.


Dále jsem navštívila Rossman, jelikož můj stávající podkladový krém, s kterým jsem byla nad míru spokojená, zklamal. Má pleť se po něm vysušuje. Jeho konzistence byla pěnová. Jaké máte zkušenosti vy, s pěnovými podkladovými krémy?

Tak jsem si koupila za něj náhradu, také od Essence. Snad bude lepší :) a rovnou jsem si k němu pořídila pudr.


A na závěr můj nedělní domácí "outfit".


Přeji krásnou neděli.
Míša

2 komentáře:

  1. pěkné tílko a košile! a tričko s mickeym taky. :D))

    OdpovědětVymazat
  2. ...tak jsem si aspoň koupila košili a tílko.. jooo to jsem celá já ..:D

    OdpovědětVymazat