úterý 12. dubna 2011

Mašličky

Kvůli počasí brzy asi podlehnu zoufalství.


Dnes jsem musela do knihovny, tak jsem sebou vzala kamarádku. Vyhnuly jsme se dvěma hodinám matematiky a místo toho po hrozně dlouhé době zašly do McDonaldu na Cheeseburgera Freshe, opět byl extrémně přesolený, takže další návštěvu vidím v nedohledné době :D A když už jsme se tak pěkně vyhnuly té matematice, zašly jsme se podívat do nějakých obchodů:

Doma na mě čekala zásilka Lush, kterou jsem si objednala o víkendu.


Doufám, že "Lemony Flutter" nezklame a pomůže mým suchým loktům :)

Mějte se nádherně.

8 komentářů:

  1. název drsňák medík mě trochu pobavil:D a s tím cheesburgrem freshem si mi udělala dost velké chutě:D

    OdpovědětVymazat
  2. krásne hodinky a tá prvá fotka je fajn

    OdpovědětVymazat
  3. hezké záhlaví a úžasné hodinky :)

    OdpovědětVymazat
  4. ahojky prosím tě odkad mášty hodinky? :)) jsou překrásnéééé :P a Lush je nejlepší ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Hodinky jsem koupila v Plzni v Plaze v takovém malém obchodu s hodinkami a šperky :)

    OdpovědětVymazat
  6. a nevíš jestli se dají najít někde na netu??? :((

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě dají :)
    Třeba tady: http://www.levnezbozipraha.cz/213%7C.k.0K0.silikonove-hodinky.html
    a jsou to docela hooooodně výhodný, tak hurá do nich :)

    OdpovědětVymazat