úterý 23. listopadu 2010

Úterý a první sníh



Dnešní první sníh mě nějak nepotěšil. Jak to bylo u vás?

7 komentářů:

  1. U nás dneska sněžilo:/:D Já mám jen obyč kompakt, ale vzhledem k tomu že máme fotku jako předmět a pomalu ale jistě se kolem mě všichni zásobují zrcadlovkama, tak začínám přemýšlet.. jaký si chceš pořídit?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to chápu, mě je vždycky líto každý věci kterou už musím vyměnit za jinou a odložit a to i přesto, že ji mám dál normálně doma!:D no tak ti přeji ať dobře prodáš i pořídíš :)

    OdpovědětVymazat
  3. U vás už sneží?? K nám to hádam dojde zajtra :)) Celkom sa aj teším, len keby už bola poriadna zima a nie kadejaká člapkanica.. ešte kúpiť botky, kabát a môžem vyraziť! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, jo sněží i právě teď :D

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně, s tím křupáním pod nohama máš pravdu! Tady se teď v pozdním odpoledni začal už usazovat na zemi, mám z toho úplně Vánoční náladu:) a chci se zeptat, ty prodáváš i ten UV filtr? Pokud ano, můj kamarád by měl o něj nejspíše zájem.. já mu říkala že ten si asi budeš chtít nechat, ale on říkal že ten by ti k jiný značce nepasoval, tak nevím..? :)

    OdpovědětVymazat
  6. já jsem mohla puknout vzteky! Venku jsem byla asi 10 minut a už mě bolí v krku :/

    OdpovědětVymazat