čtvrtek 19. srpna 2010

Státní maturita

Déšť, déšť a zase déšť. Tak toho už je snad na malou chvilku konec. Meteorologové slibují pěkné počasí, slunce, teploty kolem 27 stupňů. Doufám, že to tak vydrží déle.
Zítra se chystám s přáteli do zoo a nakonec až v neděli jedu na kola, jak jsem se už zmiňovala. Včera k večeru jsem se vydala s kamarádkou to Tesca nakoupit nějaké věci do školy. No jo no, už se to blíží. K tomu zjištění, že už budou státní maturity, doufám, že se mi to vše jen zdá :) Maturity se bojím hrozně moc...kdo jí má za sebou, říká, že to tak hrozné nebylo...jaký je Váš názor, máte strach? nebo ten kdo jí má za sebou, dalo se to zvládnout v pohodě? Díky za každý názor.


2 komentáře:

  1. Maturita naozaj nie je taká hrozná, ja som si myslela na začiatku, že to neprežijem, ale zvládla som to, a veľmi rada na to spomínam. Budem teda držať palce:)

    OdpovědětVymazat
  2. taky mám státní maturtu před sebou.. teda jestli ji do té doby schválí :) a jestli schválí tak ji budu mít možná ještě lehčí než tu školní, protože by měla být na takové úrovni aby ji dal gymplák, ale i nějaký zemědělec a nebo dělník.. a ja jsem na odborné škole, takže nevidím problém a zatím ani důvod se bát :D ale stejne budu mít nervy . :)

    OdpovědětVymazat