sobota 17. července 2010

Blíží se....bouřka!

Za zády mi hřmí, dneska to nevypadá na pěkné počasí, ba naopak. Celé nebe je šedé, docela nezvyk, když obloha je už delší dobu azurově modrá.
Jsem ráda, že je takové horko, stěžovat si nebudu a ani vlastně nechci. Zimu nemám ráda, takže si léto užívám naplno. Tento týden jsem si pořídila nové "inlajny" hned ve čtvrtek jsem je šla otestovat a musím říct, že jsem vybrala luxusně! :D
Včera jsem byla s bráchou na projížďce na kole, v tom vedru to byla vážně skvělá projížďka! :)


Večer jsme s kamarádkou navštívily plzeňskou noční krásu. Plno lidí, teplo jak večer u moře, no prostě parádní. Vzbudím se a ono je takové počasí, možná je to lepší, možná ne.
Tak užívejte (ne)pěkného počasí, Mišule

2 komentáře:

  1. Když je zima, stěžujeme si na ni. Teď si někteří stěžují na vedra. Ach! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já si nestěžuju. Beru počasí takové jaké je a jsem za něj rád. Než bydlet někde, kde je stále po celý rok vedro nebo zima....ČR je umístěna fajně, jen chybí moře. ;-)

    OdpovědětVymazat