sobota 26. června 2010

Slunce svítí.

Konečně pravé letní počasí, za chvilku přijdou pravé letní oficiální prázdniny.
Poslední dva dny jsem strávila kolem areálu našeho hřiště, konal se tu Superpohár dorostenek 2010. Společně s bráchou a kamarádkou jsme tak dělaly samé pořadatelské věci. Práce jako sbírání odpadků, mytí nádobí, vytírání podlah, hlídání časomíry a tak dále. Po dvou dnech je to docela únavná práce. A co z toho vlastně máme? 2 obědy, 1, večeři, 1 snídani a klobásu jako svačinku. No, není nad dobrovolné práce, že?
Tak čtvrtek a pátek jsem strávila tímto stylem. Teď tady je víkend. Venku svítí slunce. Ráno jsem dávala do pořádku bazén, zapnula jsem filtrace a tak se bazén filtruje a odpoledne se půjdu vykoupat. Také jsem sbírala jahody. A teď se chystám na oběd.
Večer mě čeká grilovačka u kamaráda. Takže užívejte letního počasí.
Mišule







Podívej se! www.misulshop.blogspot.com

3 komentáře:

  1. Skvělý blog! :))
    Jestli máš čas, byla bych moc ráda kdybys omrknula můj blog – myslím že se ti bude líbit! Mám sice hodně zahraničních čtenářů, ale mrzí mě, že nemám moc návštěvnic ze své rodné země a tak bych to ráda změnila – jestli se ti bude chtít, můžeš I dát vědět ostatním českým bloggerkám :))

    Přeju ti krásný den a nemůžu už se dočkat až tě uvidím na svém blogu!
    xxx

    OdpovědětVymazat
  2. Jak si mě našla?
    To přesídlení není definitivní.....začínám si zvykat , jde do těžce

    OdpovědětVymazat